دهه فجر فرصتی مغتنم برای بازشناسی آرمان های والای انقلاب اسلامی است
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه ریاست جمهوری ،دفتر ریاست جمهوری در پیام خود به همین مناسبت انقلاب اسلامی را سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه رشد ارزش‌های اسلامی و موجب بیدار شدن روحیه عزت و شجاعت در ملت‌های مظلوم و افزایش آگاهی آنان نسبت به ماهیت حقیقی قدرت‌های سلطه‌گر و الگویی زنده برای همه آزادی‌خواهان جهان دانست.

متن پیام دفتر رییس‌جمهوری اسلامی ایران بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر و الشفع والوتر و الیل اذا یسر

خدای بزرگ را شاكریم كه در طلیعه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با شكوه‌تر از گذشته شاهد فتح قله‌های بلند پیشرفت و تعالی كشور در عرصه‌های گوناگون هستیم.

دهه مبارك فجر كه سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه رشد ارزش‌های اسلامی است، فرصتی مغتنم برای بازشناسی آرمان‌ها، اهداف و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است. این ایام خجسته یادآور حماسه پرشكوه و كم‌نظیر ملتی است كه تحت رهبری و هدایت بزرگمردی فرزانه، در رویارویی با نظام طاغوت، فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را رقم زد تا پیشاهنگ تحولات استقلال‌طلبانه و آزادی‌خواهانه دیگر نقاط جهان گردد.

بی‌تردید پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در حركت بیداری جهان اسلام به شمار می‌رود. این خیزش مبتنی بر شور و شعور، توانست با بیدار كردن روحیه عزت و شجاعت در ملت‌های مظلوم، آگاهی آنان را نسبت به ماهیت حقیقی قدرت‌های سلطه‌گر افزایش داده، الگویی زنده برای همه آزادی‌خواهان جهان باشد. انقلابی كه بزرگ‌ترین و عمیق‌ترین تحول ارزشی و فكری را در عصر حاضر به وجود آورد. چنان كه بنیانگذار انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) در این باره می‌فرمایند: «به حمدالله از بركت انقلاب اسلامی ایران، دریچه‌‌های نور و امید به روی همه مسلمانان جهان باز شده است و می‌رود تا رعد و برق حوادث آن، رگبار مرگ و نابودی را بر سر همه مستكبران فرو ریزد.»

اینك سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود را در حالی جشن می‌گیریم كه فرهنگ و اندیشه اسلامی به بركت این رویداد بزرگ تاریخی، در اوج پویایی و بالندگی، در برابر هجمه فرهنگ ضدارزشی غرب قامت افراشته و بر تجدید هویت دینی و تمسك به ارزش‌های معنوی و انسانی پای می‌فشارد. یقیناً مردم انقلابی و ولایت‌مدار كشورمان امسال نیز همچون سال‌های پیش، در سالروز پیروزی شگفتی‌آفرین انقلاب اسلامی، صحنه‌های تجلی نشاط و بالندگی را با حضور پرشور خود سرشار خواهند نمود.

با عرض تبریك و تهنیت این ایام خجسته به محضر مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران اسلامی، بار دیگر یاد و خاطره همه شهیدان گلگون كفن و پویندگان راه حق و حقیقت را گرامی داشته و از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روزافزون ملت شریف ایران را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناك انقلاب اسلامی مسئلت می‌نماییم.

سیام* 1580





:: برچسب‌ها: نور , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: